Online'dan sipariş ver, 1 saatte mağazadan ücretsiz gel al!😍
  £0.00 Sepet 0


Online Alışveriş İptal & İade Koşulları

İptal Koşulları
İptal etmek istediğiniz siparişiniz için sipariş numaranızla birlikte Watsons Alışveriş Asistanı üzerinden talebinizi iletebilirsiniz. 

İptal Koşulları:

Sipariş adımlarını tamamlayarak ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişinizin iptalini ilk 10 dakika içinde uygulama/web sitesindeki siparişlerim bölümünden kendiniz gerçekleştirebilirsiniz. İlk 10 dakikadan sonra talebinizi oluşturmak için sipariş numaranızla birlikte 0850 755 9987 numaralı İletişim Merkezimizi aramanız gerekmektedir. İptal talepleri İletişim Formumuz üzerinden yapılamamaktadır. İptal talepleri yalnızca siparişinizde bulunan ürünlerin; teslimat türüne göre, Watsons Adresine Teslim ve Watsons Mağazadan Teslim siparişleri için depomuzda, Watsons Mağazadan Hızlı Teslim siparişleri için ise mağazada toplanma işlemi başlamamışsa değerlendirmeye alınabilmektedir. Sipariş verdiğiniz ürünlerin toplanma süreci başladıktan sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Siparişin mağazada bekleme süresi 7 gündür. Siparişinizi belirtilen süre içinde teslim alamadığınız durumda sipariş iptal edilecek ve ücret iadeniz yapılacaktır.


İade Koşulları:
      1.       Online alışverişlerde iade süresi kaç gündür? 

Web sitemizden yapılan alışverişlerde iade süresi 14 gündür. Bu 14 gün, siparişinizi kargodan teslim aldığınız tarihten itibaren geçerli olmaya başlar ve 14 gün sonunda iade kodu geçersiz olacaktır.

Web sitemizden yapılan alışverişlerde iade süresi 14 gündür. Bu 14 gün, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren geçerli olmaya başlar ve 14 gün sonunda iade kodu geçersiz olacaktır.



       2.      Ürününümü hangi şartlarda iade edebilirim? 

Iade İade etmek istenilen ürün / ürünler ambalajı açılmamış, ürün koruma bandı çıkartılmamış, denenmemiş, satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olmalıdır.

Ambalajı açılmadığı takdirde 1 no’lu maddede belirtilen 14 gün içerisinde Cayma Hakkı uyarınca iadenizi yapabilirsiniz.

Ambalajı açılmış, ürün koruma bandı çıkartılmış, satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilemeyecek, Alıcı Ödemeli olarak adresinize yeniden kargolanacaktır.



        3.     Ürünümü nasıl iade göndermeliyim? 

İadenizi bütün MNG kargo şubelerinden sizlere ilettiğimiz müşteri kodu ve iade kodu numaralarını görevliye ileterek gerçekleştirebilirsiniz.
Ürünleri iade ederken, kargoda hasarlanmaması adına kutu ve hasarlanmayacak iç ambalajlar ile destekleyerek gönderim yapılmalıdır. Tarafımızca gönderilen e-arşiv faturasını iade edeceğiniz ürünle beraber kutunun içerisinde göndermelisiniz. Aksi takdirde, iadenin kime ait olduğu bilinmediği için iadeniz onaylanamayacak ve ürünler adrese geri gönderilecektir.

Watsons Adresine Teslim ve Watsons Mağazadan Teslim siparişleri için İletişim Merkezimizin sağlayacağı Kargo İade kodunu kullanarak Dhl-ecommerce Kargo ile satın almış olduğunuz ürünleri iade edebilirsiniz. Ürünleri iade ederken, kargoda hasarlanmaması adına kutu ve hasarlanmayacak iç ambalajlar ile destekleyerek gönderim yapılmalıdır. Tarafımızca gönderilen e-arşiv faturasını iade edeceğiniz ürünle beraber kutunun içerisinde göndermelisiniz. Aksi takdirde, iadenin kime ait olduğu bilinmediği için iadeniz onaylanamayacak ve ürünler adrese geri gönderilecektir. Watsons Mağazadan Hızlı Teslim siparişleri için ise ürünleriniz ile birlikte herhangi bir Watsons mağazasına giderek ürünlerinizi iade edebilirsiniz. Ambalajı açılmış, kullanılmış ya da tekrar satışa engel durumu olan ürünler için iade işlemi yapılamamaktadır. Şampuan, duş jeli, cilt ve saç bakım ürünleri gibi iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler için iade yapılamamaktadır. Koruma ambalajı bulunan makyaj, cilt bakım ürünlerinde de koruma bandı açıldığı takdirde iade işlemi yapılamamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünlerin bu koşulları karşılamaması durumunda iade onayı iptal edilerek DHL Kargo ile ürünleriniz Alıcı Ödemeli olarak tarafınıza gönderilecektir.

  1. Hangi ürünlerde iade yapılamaz? 

Oje, şampuan, duş jeli, kolonya, deodorant, maske gibi ürünlerde ambalajı açılmamış olsa dahi hijyen sebebi ile iade işlemi yapılamamaktadır. Ambalajı açılan / hasarlanan ve yeniden satılabilirlik özelliğini kaybeden ürünlerde iade işlemi yapılamamaktadır. 

Ambalajı açılmış, kullanılmış ya da tekrar satışa engel durumu olan ürünler için iade işlemi yapılamamaktadır. Şampuan, duş jeli, cilt ve saç bakım ürünleri gibi iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler için iade yapılamamaktadır. Koruma ambalajı bulunan makyaj, cilt bakım ürünlerinde de koruma bandı açıldığı takdirde iade işlemi yapılamamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünlerin bu koşulları karşılamaması durumunda iade onayı iptal edilerek DHL Kargo ile ürünleriniz Alıcı Ödemeli olarak tarafınıza gönderilecektir.

  1. İadem ne zaman hesabıma geçer? 

Ürününüz/ ürünleriniz e-ticaret depomuza ulaştıktan sonra gerekli kontrollerden geçmektedir. İlgili kontroller yapılıp ürünler iadeye uygun bulunup onaylandıktan sonra finansal iade süreci başlamaktadır. İade şartlarına uygun olan ürünlerin iade işlemi 3 ila 5 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır, geri ödemenizin kredi kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olmakla birlikte yaklaşık olarak 7 iş günüdür.

Watsons Adresine Teslim ve Watsons Mağazadan Teslim siparişleri için Ürününüz/ ürünleriniz e-ticaret depomuza ulaştıktan sonra gerekli kontrollerden geçmektedir. İlgili kontroller yapılıp ürünler iadeye uygun bulunup onaylandıktan sonra finansal iade süreci başlamaktadır. İade şartlarına uygun olan ürünlerin iade işlemi 3 ila 5 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır, geri ödemenizin kredi kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olmakla birlikte yaklaşık olarak 7 iş günüdür. Watsons Mağazadan Hızlı Teslim siparişleri için ise herhangi bir mağazadan, nakit olarak ücret iadenizi alabilirsiniz.



       6.     Anlaşmalı olduğunuz kargo firması dışında farklı bir kargo firması ile  iade gönderimi yapabilir miyim? 

Online alışverişinizin iadesini, tarafınıza iletilen iade kodlarıyla birlikte yalnızca MNG Kargo aracılığıyla göndermeniz gerekmektedir.

Watsons Adresine Teslim ve Watsons Mağazadan Teslim siparişleri için, yalnızca Dhl-ecommerce Kargo aracılığı ile iade gönderebilirsiniz. Watsons Mağazadan Hızlı Teslim siparişleri için ise herhangi bir mağazaya giderek iade işleminizi gerçekleştirmelisiniz.

  1.        Watsons Mağazadan Teslim iademi nasıl yaparım? 

Watsons Mağazadan Teslim ile verilen siparişlerin iadesi, dilediğiniz mağazamızdan gerçekleştirilebilir.

Watsons Mağazadan Hızlı Teslim ile verilen siparişlerin iadesi, dilediğiniz mağazamızdan gerçekleştirilebilir.

  1.        İade ücreti var mı? 

Adrese teslim ya da mağazadan teslim aldığınız siparişlerinizi, iade ücreti ödemeden iade edebilirsiniz.

Watsons Adresine Teslim ve Watsons Mağazadan Teslim siparişlerinizi, Dhl-ecommerce Kargo aracılığı ile iade ücreti ödemeden iade edebilirsiniz. Watsons Mağazadan Hızlı Teslim ile verilen siparişlerin iadesi ise dilediğiniz mağazamızdan ücretsiz olarak gerçekleştirilebilir.