background image
Alışveriş Sepetim
Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik

Nasıl Üye Olabilirim?

Watsons.com.tr'ye hızlı ve kolay bir şekilde üye olabilirsiniz.

 

Ana sayfada sağ üstte yer alan “Hesabım” sekmesinden "Üye Ol" butonuna tıklayarak ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun ve Watsons’ın avantajlar dünyasını keşfedin.

 

Üyelik Bilgilerimi Nasıl Değiştirebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip sırasıyla “Üyelik Bilgilerim” menüsünden değiştirebilirsiniz. Gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

İptal Ettiğim Üyeliğimi Yeniden Aktif Etmek İstiyorum, Nasıl Yapabilirim?

Üyelik iptali müşterilerimizin talebi doğrultusunda onay alınarak yapılmaktadır. İptal edilen üyelik yeniden aktif edilememektedir. Bu yüzden ana sayfada sağ üst bölümde yer alan "Üye Ol" yazısına tıklayarak hemen yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

Şifremi Unuttum, Ne Yapabiliim?

Ana sayfada sağ üstte yer alan “Merhaba Hesabım” sekmesine bastığınızda açılacak olan “Oturum Aç” sayfasındaki “Şifremi unuttum” yazısına tıklayın. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi girdikten sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, alışverişe güvenle devam edebilirsiniz.

Şifre yenileme linki e-postaadresinize ulaşmazsa, web sitemizdeki “Destek” alanından “Online Alışverişlerim” menüsüne tıklayarak üyelik işlemleriniz konusunda hizmet alabilirsiniz.

Telefon Doğrulaması Nedir? Neden Telefonumu Doğrulamam Gerekiyor?

Üye olurken web sitemize girmiş olduğun telefon numaran artık güncelliğini kaybetmiş olabilir; ya da üye olurken telefon numaranı hatalı girmiş olabilirsin. Güncelliğini teyit edebilmemiz ve eğer değilse üyelik bilgilerini güncel telefon numaran ile güncelleyebilmemiz için telefon doğrulama işlemini tek seferliğe mahsus olmak üzere yapmanı bekliyoruz.

 

Bu sayede, üyeliğin ya da siparişlerin ile ilgili herhangi bir sorumuz ile ilgili seninle güncel telefon numaran üzerinden kolay bir şekilde irtibat kurabileceğiz.

 

Telefon Doğrulama İşlemi Nasıl Yapılır?

Web sitemize giriş yaptığında 1 kereliğe mahsus olarak karşına çıkacak olan telefon doğrulama ekranında seninle paylaştığımız telefon numaran güncel telefon numaran ise "SMS Gönder" butonunu tıklayarak cep telefonuna göndereceğimiz SMS'te yer alan onay kodunu açılacak ekrana girerek telefon doğrulama işlemini tamamlayabilirsin.

 

Eğer, ekranda görüntülenen numara güncel telefon numaran değil ise "Telefon Numaranı Gir" butonuna tıklayarak güncel telefon numaranı girdikten sonra "SMS Gönder" butonuna tıklayıp, güncel telefon numarana göndereceğimiz SMS içerisinde yer alan onay kodunu ekranda ilgili alana girerek doğrulama işlemini hızlıca tamamlayabilirsin.

 

SMS'in telefonuna ulaşma süresi maksimum 60sn olacaktır. Bu süre içerisinde ekranda herhangi bir işlem yapmadan beklemeni rica ederiz.

 

Kredi kartı ile ödeme

Kredi kartı ile ödeme yaparken güvende miyim?

Watsons.com.tr kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri kullanmaktadır.

 

Watsons.com.tr sitesi içerisindeki tüm sayfalar SSL Güvenlik Sertifikası ile korunmaktadır. Ayrıca yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.

 

3D Secure Nedir?

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, şifre ile kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

Sitede Taksitli Alışveriş Yapabilir Miyim?

Watsons.com.tr'den verdiğiniz siparişlerin ödemesini kredi kartıyla online olarak yapabilirsiniz.

Taksitli Alışveriş:

27 Eylül 2016 tarihli, 29840 Sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan; Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik Madde 1 uyarınca, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından yapılan uygulama nedeniyle içerisinde bulunduğumuz iş kolunda tüm banka kartları ve kredi kartlarına taksitlendirme uygulaması kaldırılmıştır.

Ürünler

Sitedeki Ürünler Orjinal Mi?

Watsons.com.tr'de yer alan ürünlerin hepsi %100 orijinal olup, tedarikçi firmalardan temin edilerek satışa sunulmaktadır.

Ürünün KDV Dahil Net Fiyatı Nedir?

Watsons.com.tr'de ürün sayfalarında yer alan fiyatlar, KDV dahil net fiyatlardır.

Stoğu Biten Ürünler Bir Daha Stoğa Girecek Midir?

Stoğu biten ürünler çok hızlı bir şekilde tekrardan tedarik edilerek sürekli stoklarımız güncellenmektedir. Stoklarımız yenilendiğinde bilgilendirme almak için bilgilendirme almak istediğiniz ürünlerin sayfası içerisinde “Stoğa gelince haber ver” tuşuna basmanız yeterlidir. Ürünlerin stokları yenilendiğinde mail üzerinden bilgilendirileceksiniz.

Sipariş

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Watsons.com.tr sitesinden üye olarak binlerce ürün arasından dilediğinizi sepetinize ekledikten sonra kolayca sipariş verebilirsiniz.

  1. Üyelik işlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra beğendiğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonu sepetinize ekleyebilirsiniz.
  2. Sağ üstte bulunan sepet ikonu üzerinden “Sepet” butonunu kullanarak sepet içeriğinizi görebilirsiniz.
  3. Sepetiniz sayfasının sağ alt köşesinde bulunana “Alışverişi Tamamla ” butonuna basarak fatura ve kargo adreslerinizi görebileceksiniz.
  4. Teslimat Seçenekleri sayfasından “Mağazadan Teslim Al” menüsünü kullanarak ürünlerinizi size en yakın mağazaya sevk ederek oradan alabilirsiniz. Diğer seçenek ise "Adrese Teslim" seçeneği ile dilediğiniz adrese sipariş verebilirsiniz. Sayfanın sağ alt köşesindeki “Devam Et” butonunu kullanarak ödeme adımına geçebilirsiniz.
  5. “Ödeme Bilgileri” ekranında kredi kartı ile ya da hediye kartı seçenekleriyle “Ödeme Yap” butonuna tıklayarak devam edebilirsiniz.
  6. Açılacak sayfada son bir kontrol için “Adres Bilgilerinizi” ve “Sepetinizi” görüntüleyebilirsiniz. Sayfanın en altında bulunan “Ön bilgilendirme Formu” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” ile “Gizlilik Politikasını” onayladıktan sonra “Siparişi Onayla” butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Verdiğiniz siparişlerinizi “Hesabım - Siparişlerim” menüsü altından inceleyebilirsiniz.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişlerinizi “Hesabım" menüsü altında "Siparişlerim” sekmesinden takip edebilirsiniz. Siparişiniz oluşturulduktan sonra farklı operasyon süreçlerine dahil olduğu için bu sekmede siparişinizin durumu devamlı olarak güncellenmektedir.

Siparişim Ne Kadar Zamanda Teslim Edilir?

Sipariş verdiğiniz ürünler çalıştığımız kargo firmaları ile adresinize teslim olacak şekilde gönderilmektedir. Teslimat süresi, sipariş onayı e-mailini takiben gönderilecek kargoya teslim bildiriminden sonra kargo firmalarının sağlamış olduğu teslimat süreleri kadardır. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir. 

Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı Watsons sorumlu tutulamaz. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden Watsons sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler Alıcı’ya ulaşmadıysa teslimat problemleri iletişim merkezimize İletişim Formu kullanılarak iletilmelidir.

Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini  Alıcı istemelidir. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Zarar paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Watsons’a yazılı olarak bildirilmelidir.

Kargo Takibi

Siparişinizin kargo takip numarasını ve sipariş hareketlerini size gönderilen "Siparişin Kargoya Verildi" e-postasından ve bilgilendirme SMS'indeki linkten takip edebilirsiniz.

Siparişimdeki Ürünün İadesini veya İptalini Nasıl Yapabilirim?

İptal Koşulları:

Sipariş adımlarını tamamlayarak ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişinizin iptali için talep oluşturabilirsiniz. Talebinizi oluşturmak için sipariş numaranızla birlikte 0850 755 9987 numaralı İletişim Merkezimizi aramanız gerekmektedir. İptal talepleri İletişim Formumuz üzerinden yapılamamaktadır.
İptal talepleri yalnızca siparişiniz depomuz tarafından hazırlanmaya başlanmadıysa değerlendirmeye alınabilmektedir. Siparişiniz hazırlanmaya başladıysa maalesef iptal işlemi yapılamamaktadır. Böyle durumlarda iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.

İade Koşulları:

Online siparişinizin iade süresi ürünün elinize ulaştığı andan itibaren 14 gündür. Ürünlerinizi ücretsiz olarak size vereceğimiz müşteri kodu ve iade kodu ile MNG şubelerinden bize gönderebilirsiniz. Ücretsiz iade kodunuzu sipariş numaranız ile birlikte web sitemizdeki “Destek” alanından “Online Alışverişlerim” menüsüne tıklayarak iade işleminiz konusunda hizmet alabilirsiniz. İade koşulları ile ilgili daha fazla bilgi almak için İptal & İade Koşulları sayfamızı inceleyebilirsiniz.

Siparişim Eksik Olarak Gönderilmiş Ne Yapabilirim?

Siparişleriniz sevk irsaliyesi ile beraber gönderilmektedir. Sevk irsaliyesi üzerindeki sipariş satırları ile kutu içeriğinde fark görüyorsanız en kısa süre içerisinde web sitemizdeki “Destek” alanından “Online Alışverişlerim” menüsüne tıklayarak hizmet alabilirsiniz.

Eksik olarak gönderilmiş ürünler ile ilgili olarak araştırma başlatılacak ve sizlere en kısa süre içerisinde belirttiğiniz iletişim kanalı üzerinden dönüş sağlanacaktır.

Eksik ürün başvuruları, ürünlerin teslim edilmesinden sonraki 14 gün içerisinde belirtilmiş olan iletişim kanalları üzerinden yapılmalıdr.

TıklaGelAl Hemen

TıklaGelAl Hemen Nedir?

Satın aldığınız ürünün gelmesini beklemek yerine Watsons.com.tr’den oluşturduğunuz siparişi Watsons mağazaları tarafından 1 saat içerisinde hazırlanarak teslim almayı sağlayan teslimat yöntemidir.

TıklaGelAl Hemen Özelliği Nasıl Çalışır?

Siparişi oluştururken TıklaGelAl Hemen teslimat yöntemi bölümünden lokasyon seçeneğine tıklandığında listelenen stoklara uygun mağazalardan istenilen mağazaya sipariş tamamlanmaktadır.

Siparişimi teslim alabilmem için ne ibraz etmeliyim?

Sipariş numaranızı belirtmeniz ve kimliğinizi ibraz etmeniz yeterli olacaktır.

Siparişimi ne kadar süre içinde teslim almam gerekiyor?

Siparişin mağazada bekleme süresi 7 gündür. Siparişinizi belirtilen süre içinde teslim alamadığınız durumda sipariş iptal edilecek ve ücret iadeniz yapılacaktır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişin mağazada bekleme süresi 7 gündür. Siparişinizi belirtilen süre içinde teslim alamadığınız durumda sipariş iptal edilecek ve ücret iadeniz yapılacaktır. Sipariş verilen mağazaya bilgi verilerek sipariş iptali için de destek alınabilmektedir.

Siparişimi almak için gecikirsem ne yapmam gerekmektedir?

Siparişin mağazada bekleme süresi 7 gündür. Siparişinizi belirtilen süre içinde teslim alamadığınız durumda sipariş iptal edilecek ve ücret iadeniz yapılacaktır.

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

Siparişe ait ürünlerin iadesi mağazalarımızdan yapılmaktadır. İstenilen mağazaya ürün iadesi yapılabilmektedir. İade etmek istenilen ürün / ürünler ambalajı açılmamış, ürün koruma bandı çıkartılmamış, denenmemiş, satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olmalıdır.

Mağazada Bul

Lokasyonum
Telefon Numarası *
Bir kod girin. *