75 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLEDE KARGO BEDAVA😍
 

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik

Watsons.com.tr’ye hızlı ve kolay bir şekilde üye olabilirsiniz.


Ana sayfada sağ üstte yer alan “Hesabım”  sekmesinden "Üye Ol" butonuna tıklayarak ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun ve Watsons’ın avantajlar dünyasını keşfedin.

;

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip sırasıyla “Müşteri Bilgilerim” menüsünden değiştirebilirsiniz. Gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

;

Üyelik iptali müşterilerimizin talebi doğrultusunda onay alınarak yapılmaktadır. İptal edilen üyelik yeniden aktif edilememektedir. Bu yüzden ana sayfada sağ üst bölümde yer alan "Üye Ol" yazısına tıklayarak hemen yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

;

Ana sayfada sağ üstte yer alan “Merhaba Ziyaretçi” sekmesine bastığınızda açılacak olan “Üye Girişi” sayfasındaki “Şifremi unuttum” yazısına tıklayın. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi girdikten sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, alışverişe güvenle devam edebilirsiniz.


Ayrıca dilediğiniz zaman Çağrı Merkezimize 0850 755 9987 numara üzerinden ulaşabilirsiniz.

;

Kredi kartı ile ödeme

Watsons.com.tr  kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri kullanmaktadır.


Watsons.com.tr sitesi içerisindeki tüm sayfalar SSL Güvenlik Sertifikası ile korunmaktadır. Ayrıca yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası  ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.

;

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, şifre ile kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

;

Watsons.com.tr’den verdiğiniz siparişlerin ödemesini kredi kartıyla online olarak yapabilirsiniz. Sitemizden kredi kartıyla sadece seçili ürünlerde taksitli alışveriş yapabilirsiniz.


Taksitli Alışveriş:


27 Eylül 2016 tarihli, 29840 Sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan; Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik Madde 1 uyarınca, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından yapılan uygulama nedeniyle içerisinde bulunduğumuz iş kolunda tüm banka kartları ve kredi kartlarına taksitlendirme uygulaması kaldırılmıştır.;

Ürünler

Watsons.com.tr’de yer alan ürünlerin hepsi %100 orijinal olup, tedarikçi firmalardan temin edilerek satışa sunulmaktadır.


Eğer Watsons.com.tr’den aldığınız bir üründe orijinal olup olmamasıyla ilgili bir kaygınız varsa 0850 755 9987 numaralı Müşteri Hizmetleri'nden bize ulaşabilirsiniz ve sitenin en altında “İletişim” sekmesini kullanarak iletişime geçebilirsiniz.

;

Watsons.com.tr'de ürün sayfalarında yer alan fiyatlar, KDV dahil net fiyatlardır. 

;

Stoğu biten ürünler çok hızlı bir şekilde tekrardan tedarik edilerek sürekli stoklarımız güncellenmektedir. Stoklarımız yenilendiğinde bilgilendirme almak için bilgilendirme almak istediğiniz ürünlerin sayfası içerisinde “Stoğa girince haber ver” tuşuna basmanız yeterlidir. Ürünlerin stokları yenilendiğinde mail üzerinden bilgilendirileceksiniz.

;

Sipariş

Watsons.com.tr sitesinden üye olarak binlerce ürün arasından dilediğinizi sepetinize ekledikten sonra kolayca sipariş verebilirsiniz.



  •  Üyelik işlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra beğendiğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonu sepetinize ekleyebilirsiniz.

  •  Sağ üstte bulunan sepet ikonu üzerinden “Sepete Git” butonunu kullanarak sepet içeriğinizi görebilirsiniz.

  •  Sepetiniz sayfasının sağ alt köşesinde bulunana “Siparişi Onayla” butonuna basarak fatura ve kargo adreslerinizi görebileceksiniz.

  •  Adres bilgilerim sayfasından var olan adresinizi görebilir, “Yeni Adres” girebilir ve “Mağazadan Teslim Al” menüsünü kullanarak ürünlerinizi size en yakın mağazaya sevk ederek oradan alabilirsiniz. Sayfanın sağ alt köşesindeki “Devam Et” butonunu kullanarak ödeme adımına geçebilirsiniz.

  •  “Ödeme Bilgileri” ekranında kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra “Ödeme Yap” butonu üzerinden devam edebilirsiniz.

  •  Açılacak sayfada son bir kontrol için “Adres Bilgilerinizi” ve “Sepetinizi” görüntüleyebilirsiniz.  Sayfanın en altında bulunan “Ön bilgilendirme Formu” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” ile “Gizlilik Politikasını” onayladıktan sonra “Siparişi Onayla” butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.




Verdiğiniz siparişlerinizi “Hesabım - Siparişlerim”  menüsü altından inceleyebilirsiniz.

;

Siparişlerinizi “Hesabım – Siparişlerim” menüsü altında takip edebilirsiniz. Bu ekranda farklı “Sipariş Durumu” başlıkları göreceksiniz. Bu başlıklar “Bekliyor, Hazırlanıyor, Kargolandı, Tamamlandı veya Mağazaya Teslim Edildi” şeklinde değişiklik gösterebilir.



  •  Bekliyor: Siparişinizin ödeme onayı alındıktan sonra depo bildirilmiş ve işlem sırasını beklediğini anlatmaktadır.

  •  Hazırlanıyor: Siparişinizin ürünlerin raflardan toplanıp paketlenmesi, sevke hazırlanması, faturasının kesilmesi ve kargo yetkilisine teslim edilmesi için geçen süreyi içermektedir.

  •  Kargolandı: Siparişiniz paketlenip “Yurtiçi Kargo” firmasına teslim edildiğinden itibaren teslimi gerçekleşene kadar olan süreyi belirtmektedir.

  •  Tamamlandı: Siparişinizin teslim edildiğini anlatmaktadır.

  •  Mağazaya Teslim Edildi: Siparişinizin sevk adresi olarak belirttiğiniz Watsons mağazasına teslim edildiğini anlatmaktadır.





;

Sipariş verdiğiniz ürünler Yurtiçi Kargo ile adresinize teslim olacak şekilde gönderilmektedir. Teslimat süresi, sipariş onayı mailinini takiben gönderilecek kargoya teslim bildiriminden sonra Yurtiçi Kargo şirketinin sağlamış olduğu teslimat süreleri kadardır. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir. Ayrıntılı bilgiye buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz 


Aynı Gün Kargo:
Hafta içi saat 14:00 ve Cumartesi günü saat 10:00'a kadar vereceğiniz siparişler aynı gün kargoya teslim edilmektedir. Oluşacak yoğunluklar sebebiyle Watsons “Aynı Gün Kargo” hizmetini sunamayabilir. Siparişinizin kargolanma durumunu “Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz.


Ertesi Gün Kargo:
Hafta içi saat 14:00 sonrası verilen siparişleriniz ertesi gün kargolanmaktadır. Cumartesi günü saat 10:00’den sonra verdiğiniz siparişlerin kargo ve gönderime hazırlanma sürçleri takip eden ilk iş gününde gerçekleştirilmektedir. Siparişinizin kargolanma durumunu “Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz.

Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı Watsons sorumlu tutulamaz. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden Watsons sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler Alıcı’ya ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri hizmetlerine, Müşteri Hizmetleri İletişim Formu kullanılarak iletilmelidir.

Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme Alıcı istemelidir. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Zarar paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Watsons’a yazılı olarak bildirilmelidir.


Kargo Takibi:
Siparişinizin kargoya teslim edilmesinden sonra kargo hareketleri takibini “Siparişlerim” menüsü altından gerçekleştirebilirsiniz.

;

“Hesabım-Siparişlerim” menüsü altından verdiğiniz tüm siparişleri görüntüleyebilirsiniz. Listelenen siparişleriniz içerisinden kargo takip numarasını görüntülemek istediğiniz siparişin sağındaki “İncele” butonuna basarak siparişinizin tüm bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.


Sayfanın en altında “Kargo Takip Numarası” başlığı altına yazılmış numara sizin siparişinize özel kargo takip numarasıdır. Bu kargo takip numarasının üzerine bastığınızda siparişinizin hareketlerini görüntüleyebilir veya yurticikargo.com adresinden kargo harekelerinizi inceleyebilirsiniz.

;

İptal Koşulları:


Siparişinizin iptalini aynı takvim günü içerisinde Müşteri Hizmetlerimiz aracılığıyla 0850 755 9987 üzerinden talep yaptırabilirsiniz. İptal talepleri Müşteri Hizmetleri İletişim Formumuz üzerinden yapılamamaktadır. 


İptal talepleri yalnızca siparişinizde bulunan ürünlerin depomuzda toplanma işlemi başlamamışsa değerlendirmeye alınabilmektedir. Sipariş verdiğiniz ürünlerin toplanma süreci başladıktan sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Böyle durumlarda iade talebi oluşturabilirsiniz.


İade Koşulları:
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerle ilgili iade taleplerinizi Müşteri Hizmetleri İletişim Formumuz veya Müşteri Hizmetlerini 0850 755 9987 telefon numarası üzerinden oluşturabilirsiniz. İade talebinizin olumlu sonuçlanması durumunda Müşteri Hizmetlerimizin sağlayacağı Kargo İade kodunu kullanarak Yurtiçi Kargo ile satın almış olduğunuz ürünleri iade edebilirsiniz.


İade işlemlerinin başlatılabilmesi için paketiniz ile beraber gelen “Sevk İrsaliyesi’nin” arkasındaki formun iade ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.


İade talebiniz olumlu karşılansa da kullanılmış, ambalajı açılmış ya da bozulmuş ürünlerin iadesi yapılamamaktadır. İade ettiğiniz ürünlerin bu koşulları karşılamaması durumunda iade onayı iptal edilerek Yurtiçi Kargo ile ürünleriniz Alıcı Ödemeli olarak tarafınıza gönderilecektir.

;

Siparişleriniz sevk irsaliyesi ile beraber gönderilmektedir. Sevk irsaliyesi üzerindeki sipariş satırları ile kutu içeriğinde fark görüyorsanız en kısa süre içerisinde Müşteri Hizmetlerimize 0850 755 9987 üzerinden veya “İletişim Formunu” doldurarak tarafımıza ulaşmanızı rica ederiz.


Eksik olarak gönderilmiş ürünler ile ilgili olarak araştırma başlatılacak ve sizlere en kısa süre içerisinde belirttiğiniz iletişim kanalı üzerinden dönüş sağlanacaktır.


Eksik ürün başvuruları, ürünlerin teslim edilmesinden sonraki 14 gün içerisinde belirtilmiş olan iletişim kanalları üzerinden yapılmalıdr.

;